sobota, 28 kwietnia 2012

Ile nocy lirycznych

3 komentarze:

  1. Miałam problemy z wpisaniem nowego tekstu.
    Wszystko to poprzez wprowadzanie nowości przez Administratora. Czy nie mkogło zostać, jak było? Po co te utrudnienia, nowe przeglądarki, etc.? Cyba się stąd wyniosę . Jak dotąd najlepsza WP mimo usterk ... Blog ten założyła mi wspaniała przyjaciółka, więc póki co, pozostanę mu wierną.
    Pozdrawiam Czytających - Kropelka Deszczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam. A gdzie Ty się podziewasz? Odezwij się proszę, wpadnij do mnie:)
    A prosi Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropelko kochana, mimo porzucenia tego bloga i tak pozostaniesz mi wierna, a ja znajde Cie wszedzie moja Przyjaciolko droga. Masz racje Kochanie; Lepsze jest wrogiem Dobrego :) Jesli stad odejdziesz, czy przeniesiesz te piekne Twoje slowa na inny blog. To nie o blog chodzi, lecz o jego tresc; w Twoim wydaniu tresc ta jest przepiekna. Pieknie Cie pozdrawiam i do milego Deszczu Kropelko na innym portalu :) Przytulam ...

    OdpowiedzUsuń